Healthy Homemade Condiments By Kravve

Friday 4 August 2017


Healthy Homemade Condiments By Kravve

Assalamualaikum.. Hai readers..
Maaf la agak lambat sedikit nak share tentang suatu makanan sihat ni kepada semua.. Sorry, agak busy sikit sejak kebelakangan ni. Jadi harini saya kena juga share tentang info ni.
Saya dah try. So, apa kata saya share info ni kepada semua agar kawan-kawan yang lain pun dapat mencubanya juga.


Haaaaa..
Tengok tajuk pun mesti dah dapat agak-kan apa bendanya tu.. Okay, harini saya akan berkongsi sikit tentang Salted Vanilla Peanut Butter By Kravve. Ehhh apa tu.. Tak pernah dengar eh.. Meh baca sampai habisssss tau.



Apa itu Kravve?
Kravve adalah sebuah kedai dalam talian (ONLINE) yang menjual pelbagai jenis makanan sihat la macam tu.. Rata-rata diantara kita sekarang tentunya mencari makanan yang sihat untuk seisi keluarga kan?
Antara makanan sihat yang dijual di dalam talian tersebut salah satunya Salted Vanilla Peanut Butter, Sos, Rempah, Snacks dan sebagainya la. Makanan ni dikatakan healthy homemade condiments. 

Saya dah terjah website kravve ni tau.. memang banyak item la disana. Kiranya dalam 1 platform ni, kita boleh beli macam macam dalam satu masa. Klik klik dah tershopping. hehe.. Nak tahu tak apa yang ada tu? Saya share sikit ye? Mana tahu kut-kut ada para ibu disini nak mencuba! =)


COLD-GRIND 100% HOMEMADE ALMOND BUTTER
 Ingredients
Whole Californian Almonds, Organic Cane Sugar* and Himalayan Pink Salt*
*only for Standard and Mild seasoning level


ASCOT KITCHEN 100% PURE HOMEMADE STRAWBERRY JAM (MADE WITH FRENCH STRAWBERRIES)


FLOURLESS COOKIES (WHOLEGRAINS) – BLACK SOYBEAN
Ingredients :
Black Soybean, Soybean, Oats, Rye Oats, Barley, Wheat, Buckwheat, Wheat Germ, Brown Sugar, Anchor Butter, Baking Soda and Eggs


COOKING PASTE – ASAM PEDAS
All Natural Ingredients!
X MSG
X preservative 
X white sugar (using gula melaka)

X gluten


SALSA TUNA DIP


Sebenarnya kan.... banyak yang nak di share tau.. Tapiiii saya nak share lebih kepada 

HOMEMADE SALTED VANILLA PEANUT BUTTER. 


Sedap tau rasa dia tu.. Ianya diperbuat daripada roasted peanuts, vanilla beans, organic sea salt and naturally sweetened with unprocessed raw honey.






Serius.. Sedap tau. Tak sama macam peanut butter yang kat luar sana tu. Kalau peanut butter kat luar sana tu macam susah je nak disapu pada roti macam tu kan, yang ni tak pun tau. Bila bagi pada zara pun dia suka. Try juga bagi rasa pada ddy zara, dia pun kata sedap. Rasa dia tak la kembang dan melekat di tekak macam tu.

Korang yang baru nak try tu kan, nak tak kod DISKAUN?? Ye DISKAUN ye kita nak share..
Mana tahu korang sebenarnya nak beli, tapi tercari-cari less nya ke..
So kita bagi link ni, sila buat pembelian dari situ ye.
Berapa diskaun yang diberi?







Jangan lupa klik pada link di atas ni ye atau yang dibawah ni kalau nakkan pembelian dengan DISKAUN!.. Rugi tau kalau tak grab dengan harga diskaun ni. 




1 comment