Official Agent Feedmilk & Femilac

Tuesday 9 May 2017


Official Agent Feedmilk & Femilac


Assalamualaikum.. selamat petang kengkawan.. 


Siapa kat sini yang mungkin berminat untuk mencuba produk keluaran Feedmilk Exclusive iaitu Femilac? Rata-rata ramai mommy mommy kat luar sana hadapi pelbagai masalah dengan susu badan kan? Yela, siapa tak sayang anak. Mesti macam mana cara pun kita nak usahakan sesuatu untuk membuktikan tiada sebarang halangan untuk memberi anak susu badan sehingga anak berusia 2tahun!
.
Meh kita cerita sikit mengenai Femilac ye. Mungkin ada yang baru nak kenal-kenal ke dengan produk ni. Mungkin ada yang dah kenal dengan Femilac ni. Mungkin kenal sebab tahu ianya keluaran dari Butik baju #SelamberSelak iaitu Feedmilk tu kan.
.
Kita bagi intro sikit mengenai Femilac ni ye. Mana tahu ada antara kawan-kawan di sini terasa nak mencuba. Mencuba itu perlu. Kerana kita berusaha. Berusaha kerana zuriat tersayang. 😍
.
Femilac dihasilkan dengan 5 bahan istimewa yang digabungkan menjadi formula baru iaitu Habbatus Sauda, Alfalfa, Spirulina, Goats Milk dan Fenugreek.


5 Bahan istimewa memang terbukti penggalak susu badan, jadi gabungan ini tidak sama dgn milkbooster di luar yang akan merecik-recikkan susu mommy sampai basah baju hanya dengan kunyah 2 biji sehari dan minum air masak banyak. Ingat ya, MINUM AIR MASAK DENGAN BANYAK!.

Dengan rasa lemak2 vanilla yang memang mudah di kunyah dengan selamat.
Tambahan, siapa boleh tunggu kalau susu takda sekarang untuk esok? Kesan mesti kene pantas dan cepat dengan Femilac.

Rekaan botol sengaja direka untuk mudah di bawa kemana-mana dalam handbag dengan safety cap yang  selamat untuk anak-anak agar susah nak bukak

Tak perlu bancuh, takperlu koyak sachet, jimatkan masa ibu yang sangat-sangat sibuk. Sambil memasak pun boleh kunyah-kunyah je tau. Sambil memandu pun boleh amalkan femilac ni. Mudah diambil kan?
.
Haaa . Serba sedikit pengenalan mengenai femilac ni ye. Mesti korang nak tahu sejauhmana bestnya Femilac ni kan? 
.
Jom kita sembang lebih lanjut lagi tentang femilac ni. :) 
Tak salah mencuba demi untuk anak tersayangkan?
.
Boleh Pm saya di Fb atau direct whatsApp 
👉www.wasap.my/601124181178
👉telegram 011-24181178 
.
Jangan risau, saya salah seorang Agent Sah Femilac untuk guide anda. ;)

#Femilac
#TibaTibaBengkak
#AgentSah
#TeamKakNitaOhsem
#SayaMembantuMenyelesaikanMasalahParaIbu

4 comments