Mother's Day Mug, Unique Gift From BestSub Malaysia : Hadiah Buat Ibu Tercinta

Sunday 30 April 2017


Mother's Day Mug, Unique Gift From BestSub Malaysia : Hadiah Buat Ibu Tercinta


Assalamualaikum.. Hai readers!..

Hari ini saya nak share 1 perkara yang menarik. Rasanya korang pun suka sangat-sangat!.. Harini, saya nak share 1 hadiah yang menarik yang saya rasa berbaloi sangat-sangatlah kalau korang berjaya miliki! Hadiah yang dikatakan mempunyai nilai harganya yang tersendiri!.. Nampak tak betapa bernilainya sesebuah hadiah tu?




Memandangkan bulan Mei ni terjadinya hari untuk ibu didunia, saya naklah hadiahkan sesuatu untuk mak saya. Bukan hadiahkan hanya sebab 10 Mei nanti jatuhnya hari ibu, tapi bulan Mei juga jatuhnya hari lahir mak saya. Kiranya 2 hari istimewalah untuk mak saya. 😘😘 Untungkan mak boleh dapat hadiah 2in1 gitu.

Pening sebenarnya nak beli hadiah apa untuk dihadiahkan pada mak. Tipulah tak peningkan? Kalau boleh saya nak la hadiahkan sesuatu yang mak rasa happy sangat bila terpandangkan hadiah tu. So, pilihan saya untuk tahun ni ialah Mug. Haaaa, kenapa agaknya saya hadiahkan mug ni untuk mak? 



Sebab salah 1 nya kan, kita boleh dekorasi sikit pada mug tu. Mug ni dihasilkan melalui kaedah pemejalwapan luar. So, kita tak perlu risau la macam mana nanti dengan rupa yang terhasil. Semestinyalah yang terbaik. Seperti slogan yang dipegang - "Best Sublimation Expert" .



Macam saya, saya letak gambar mak. Mak bersama cucu pertamanya. Siapa lagi kalau bukan zahra, anak saya.. Lepas tu kan, dalam mug tu juga boleh dibuat cetakan tau. Haaaa, kreatif tak Motto Mug by BestSub Malaysia ni? Bukan saja kreatif, malah nampak unik sangatkan? So, apa kata kita cipta sebuah kelainan sikit dalam menghadiahkan sesuatu.



Sebenarnya kan, korang bukan sahaja boleh tempah mug ni untuk ibu sahaja sempena Mother's Day. Tapi korang juga boleh tempah untuk dihadiahkan sebagai :
- Selamat Hari Ibu | Happy Mother's Day
- Selamat hari Lahir | Happy Birthday
-I Love You
- Personalization gift ideas




Jangan risau. Bukan setakat untuk hadiahkan pada mak je tau. Boleh juga bagi suprise pada kawan ke, untuk anniversary korang ke.. kan..

Harga? Haaa, mestilah bab harga ni la korang nak tahu dahulu kan sebelum membuat tempahan? Ok, meh kita war-warkan harganya ye?
Harga yang ditawarkan ialah Rm30 dengan sekali cetakan pada mug tersebut. Murah ke mahal? Murah ke mahal?? Harga mampu milik la bagi saya kan. Sebab tak kan nak berkira kalau nak hadiahkan sesuatu untuk mak tersayangkan?

Ehh, panjang pula bebelnya.. Mesti korang nak tahu kat mana boleh dapatkan Mug cantik ni kan? Haaa, meh sini meh kita nak bagitahu, nak dapatkan Mug cantik ni, korang boleh la terjah http://blog.libertyprinting.com.my/personalized-mothers-day-gift/

Atau.. Boleh juga contact terus dengan mereka ni tau..

Contact number:
019-9858151 (Ms. Elaine) or 
L019-3231515 (Mr. Steven)

Email: enquiry@libertyprinting.com.my

Atau nak tahu waktu operasi mereka adalah :

Business hours: Monday to Saturday (9am to 6pm)

For business enquiries, contact:

BestSub Malaysia, Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T),  

Sublimation Blank Supplier:

Address: 6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3, Kristal Klang Commercial Centre, 42100 Klang.

Korang juga boleh la terjah website BestSub ni kalau nak tahu lebih lanjut mengenai cara pembuatan mug ni dan sebagainya.

Web: http://www.bestsub.my

Facebook: https://www.facebook.com/BestsubMalaysia/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCcm9uNUtcVa9TF1dmArOyrw

Meh sini meh, saya nak share sikit info mengenai BestSub Malaysia :

"Best Sublimation Expert - BestSub Malaysia, are specializes in manufacturing and marketing heat press machines, cutting plotters, sublimation supplies, photo crystals, badges, textiles, advertising materials and related printing services widely welcomed as corporate gifts, souvenirs, premiums, personal gifts, and etc."

So, apa lagi.. jom la buat tempat untuk dihadiahkan pada orang tersayang.. 😉

4 comments

  1. Saya tak ada emak lagi. Kalau ada saya nak juga ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya masuk sini from your fb.

      Delete
    2. Alahai.. sdih sy dgr..
      Xpe.. nti blh hdiahkn pd yng tersayang juga kn. ☺

      Delete
  2. At the point when a blessing is utilized to advance or help manufacture your business it can be viewed as a corporate business blessing. global asia gifts

    ReplyDelete