:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Shoplinks

Isnin, 17 April 2017

Cekodok Pisang



Cekodok Pisang


Assalamualaikum.. Selamat Petang..

Petang petang gini kalau dapat pekena cekodok pisang + air teh O panas ni , rasanya nikmat sangat kan!..


Orang kata,
Cekodok pisang ni, lagi hitam lagi sedap..
Lagi hitam, lagi manisssssss..!!

Setuju tak? Hehehe..

So...
Kalau kita rasa kulit kita hitam, jangan la rendah diri sangat tau!

Tengok cekodok pisang. Goreng penyek-penyek, hitam gelap pun orang suka.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Siapa suka cekodok pisang, kita geng.. 

11 ulasan:

  1. Betul tu.. lagi hitam, lagi manis.. hehehe

    BalasPadam
  2. Batul tu.. Biasa kalau makan mesti amek yng hitam2 sikit.. sedap..

    BalasPadam
  3. Dah lama tak makan cekodok pisang nie..kalau cik akak buat kompem tak menjadi..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    BalasPadam
  4. kite pon suke cekodok. cekodok itam lembik. perghhhh.. makan kena panas2. klw dah sejuk, boleh perah die punye minyak. hahahaha

    BalasPadam
  5. hehe teringat pula nak makan ni.(^_^).sertai segmen tonton ucing nak try irama melayu (^_^).

    https://ucingkadayan.blogspot.com/2017/04/segmen-tonton-ucing-nak-try-irama-melayu.html

    BalasPadam
  6. yaaaa CT pun suka yang hitam hahaha tapi tidakla hangit =P

    BalasPadam
  7. Baru jak buat ari tu hihi, sdp

    BalasPadam
  8. hee.. betul.. yang hitam tu lagi sedap. hangit pun TB sukaa

    BalasPadam
  9. Sedapnya cekodok pisang. Tiba2 nak cari pisang dan lenyek buat cekodok.

    BalasPadam