Pencarian Sponser Giveaway

Tuesday 12 April 2016

Assalammualaikum.. 

In shaa Allah dalam masa terdekat ni saya nak anjurkan 1 giveaway. Sempena bulan kelahiran saya, bulan April ni. 




Saya nak tanya.. Ada yang berminat tak untuk jadi sebahagian dari sponser? Kalau ada, boleh PM saya di FB >> Syamimi Saad << ya. Di page Cinta Itu Indah pun boleh. 


Hadiah yang nak disponser tu terpulang, apa-apa sahaja yang dirasakan tidak terbeban. Nak bagi topup boleh. Nak bagi barangan boleh. Duit cash pun boleh. 

Syaratnya pun mudah je. 

Nak minta peserta follow 2 je. Sama ada :
- Facebook
- Fanpage
- Instagram
- Twitter
- Blog

Itu sahaja syaratnya. Sponser pun masih boleh join giveaway ni juga. Tiada halangan. 

Kelebihan giveaway ni, bila ramai peserta join, maka akan ramai follower juga kan. Win-Win Situation la kan. 

So, kalau ada yang berminat, saya open tawaran ni sampai hari selasa ya. :) Setakat ni ada beberapa orang juga dah bagi nama nak join. 

In shaa Allah hari sabtu 16 april sempena birthday saya, saya nak lancarkan giveaway ni.. Nantikan kemunculan giveaway ni ya.. 

3 comments