Versatile Blogger Award

Tuesday 9 September 2014

assalamualaikum.. selamat pagi..

haritu saya terperasan saya ditag oleh kak mimi azirah tentang versatile blogger award. so memandangkan saya pun tengah xde idea nak menulis entry, so kita buat la entry tentang ni ye..

  • Thank the nice fella who gave you this award ;)
  • Include a link to their blog
  • Select 15 blogs/bloggers you've recently discovered/followed regularly. 
  • Nominate these 15 to the Versatile Blogger Award
  • Tell the person who nominated you with 7 things about yourself

7 Perkara yang saya perlu share tentang diri saya :

1. Suka Drive
- saya seorang yang sangat suka drive. nak-nak kalau jalan jauh. drive di highway. terasa sangat kepuasan itu bila dapat drive. walaupun dah sarat still gagah drive. tapi tak la jauh-jauh.

2.Suka Warna Merah
- saya sangat sukakan warna merah berbanding warna pink. hope lepas ni dapat baby girl bolehlah suka warna pink. baru la nampak gugurl kan. hehe

3. Tak Pandai Merajuk
- saya seorang yang tak pandai nak merajuk-merajuk ni. tapi kalau dah geram senang sangat nak menangis. hihi

4. Sayangkan Binatang
- sangat sangat sayangkan kucing. tak boleh dengar atau terbaca kisah kucing yang didera. mesti rasa nak marah.

5. Suka Masak
- yang ni terbit bila dah duduk dengan suami. walaupun tak pandai masak, sekarang ni sangat suka masak untuk suami bila suami sentiasa makan hasil masakan kita.

6. Suka Berbaju Kurung
- dalam berfesyen, saya lebih suka dan lebih selesa dalam berbaju kurung berbanding dengan baju yang sarat-sarat.

7. Tak Suka Bermakeup
- saya seorang yang simple. sangat simple bila keluar. tak berapa suka bermakeup sebab boleh menyebabkan muka gatal dan terasa panas.


okeh, sekarang tugas saya kena tag 15 orang kan? maaflah siapa-siapa yang kena tag ni ye.. secara random je ni. then sebagai suka-suka kita share dalam berblog ni ye.. :)

+Normi Nieza 
+Ainim Suju 
+Linda Lyn 
+tenku butang 
+Fuza Musa 

+mimbar kata 
+Ija Rased 
+hidayu ayumie 
+Hani Fadhlina Abdul Rahman 
+Sheila Salim

+Farah Waheda Wahid 
+Mama Myja 
+Norhasniza Khalid 
+Syazana Zainn 
+Dunia sebenar Shida 

12 comments

  1. Merah sgt menawan. Yeay! Kita sama.

    ReplyDelete
  2. mesti banyak berjalan makan angin ni.. hehe..

    ReplyDelete
  3. Mesti banyak koleksi baju kurung kan.. :)

    ReplyDelete
  4. fae pun x pandai msk tp minat belajar msk hehe

    ReplyDelete
  5. http://norminieza.blogspot.com/2014/09/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  6. Salam kenal..oo..suka kaler merah..mesti orangnya berani :)

    ReplyDelete
  7. akak mmg perasan mimie suke pakai baju kurung..takpe..nampak ayu gitu!

    ReplyDelete
  8. Ada gak kna tag.. Blm buat lagi ni.

    ReplyDelete