VisualDNA - Ujian Personaliti

Wednesday 9 October 2013

Assalamualaikum, selamat petang.. :)

jom cuba cuba ujian personaliti ni.. semalam saya terjah blog incik zarif, so tertarik dengan ujian ni. saya memang suka dengan benda macam ni.. saja la nak tahu kan benda yang diuji tu kena ke dengan diri kita..


nak try ? just >> click << here

seronok tau.. kesimpulan tuk diri saya yang saya dapat ni..


secara kebetulan banyak juga yang kena ngan diri sendiri.. apa-apa pun, ianya sekadar sebuah ujian.. :)

incik zarif saya minta izin share artikel ni kat blog saya ye.. 

16 comments

  1. Assalamualaikum. seronok gak kalau sekadar baca.. tapi jangan terlalu percaya. heeeeeeee

    ReplyDelete
  2. silakan sya... hehe.. trime kasih kerana singgah ke blog saya yer..

    ReplyDelete
  3. kadang2 ada yg mengena . cuma jgn percaya nanti jadi syirik ...

    ReplyDelete
  4. tengah layan kuiz ni tetiba hang pulak....

    ReplyDelete
  5. best pula kuiz ini...suka....Anda penyelaras....hihi

    ReplyDelete
  6. hello ,

    mohon share article anda di www.kongsiblog.com

    thanks

    ReplyDelete
  7. wah dik.....lnak cuba juga kalau gne lah rupanya..hihi

    ReplyDelete
  8. beshnye.. nak cube gak lah. huhu... mcm ade kaitan je dgn cik mimie dia punye result tu kan.. eh, ke tak sama..

    ReplyDelete
  9. Menarik jugak nie.. boleh kenal diri sendiri dgn lebih mendalam lg.. hehehe

    ReplyDelete