Maaf Semua.

Monday 7 October 2013

Assalamualaikum, hai..

before tu nak say sorry kat korang yang sudi singgah my blog.. sometimes dalam masa yang sama saya x balas pun jejak awak tu balik..

so, mulai hari ni saya inform la awal-awal ye.. sekarang ni memang x cukup masa je nak blogwalking.. so sad.. nak-nak lebih kurang 3week ++ sikit je dah nak tempuh kenduri sendiri..

so, kalau saya tak dan nak balas jejak, jangan la mara ye.. kalau saya ada masa, saya akan singgah.. tp depends la masa yang saya ada tu.. malam pun kadang xleh nak hadap laptop.. time keje pun mencelah-mencelah je..

nak update tu masih sempat la lagi.. buat awl pagi lepas datang kerja.. nak bw kan ambik masa sikit. yela, mana boleh main bantai je kalau nak mengomenkan? kena la baca dulu..

so, maafkan saya ye.. macam tak caya je nak berblog pun sekarang x bape nak sempat macam dulu.. tapi sapa pun yang dah tempuh kehidupan macam ni, mesti akan paham..

nanti saya buat entry khas tuk jemput korang sume tuk hadir majlis saya ye.. :)

16 comments

  1. takpe..akak ok jer..tapi jgn stop blogging plak..rindu nak baca celoteh mimie comel ni..:)
    harap segala urusan dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. insyaAllah kak.. stop berblog tu rasanya tak kut.. sayang la kak.. dah banyak bebel dalam ni, tetiba nak tinggalkan dia.. :)

      Delete
  2. xper cik nor faham..cik nor pn jarang2 bw skarang..hihik

    ReplyDelete
  3. Takpa. Saya tak harap dibalas. Bukan semua orang tak sibuk. Kena memahami keadaan setiap orang kan. =)

    ReplyDelete
  4. Tak pe mimie..bt yg penting dulukn..zara pun ada masa bru bleh bw..tu pun curi2 masa gk..heee

    ReplyDelete
  5. Takpe kak mimie nad paham. Harap org laen juga begitu:)

    ReplyDelete
  6. it's ok mimie... kena setup minda sbb hari dah makin hampir... byk yg perlu diuruskan... sama lah saya.. cukup terhad masa utk berblogwalking... take your time ok... moga dipermudahkan segala urusan... :)

    ReplyDelete
  7. fae wish akak far from brunei je hehehe

    ReplyDelete
  8. oh mimie, hari makin dekat, kami semua faham.. semoga segala urusan mimie dipermudahkan.. selamat menempuh alam rumahtangga dear, manis kehidupan selepas itu tau... :)

    ReplyDelete
  9. faham....lagi nak dekat majlis bersejarah, lagi sibuk jer....

    ReplyDelete
  10. takpe syuk memahami. nanti pun susah nak on9 kan ?

    ReplyDelete
  11. kami faham akak dah nak dekat hari berbahagia. yeah tak sabar nak pergi majlis nanti

    recent post : Blogger Jangan Benci Blogger

    ReplyDelete
  12. its okay..hehe
    semoga semua urusan berjalan lancar..

    ReplyDelete
  13. xpe Mimie..akak faham :). Selesaikan urusan yang lebih penting dulu ya

    ReplyDelete