Buah Tangan Dari Mekah

Wednesday 19 June 2013

Assalamualaikum buat sahabat setia disini..

Buah tangan dari mekah. Haritu bos pergi umrah, balik tu dia adalah bagi kekacang, air zam-zam dan tasbih.

air zam-zam tu bos bagi semua rasa. so dia letak siap-siap dalam botol air mineral tu. dari dulu lagi saya teringin nak rasa air zam-zam ni macam mana. syukur alhamdulillah, umur dah 25tahun ni baru merasa. tu pun sebab bos bagi.

kekacang tu bos asingkan siap-siap dalam bekas lain. sebab dia bagi masa mesyuarat haritu. nak-nak yang datang haritu semua lelaki, saya sorang je ppuan, maka haruslah asing lain kan.. hehe

gambar tasbih xde la pula. ntah mana saya letak. serabut dah kepala ni dok mencari tak jumpa. haritu kan rumah saya tengah renovate, terus saya lupa mana saya simpan. sedih.. T____T harap-harap la esok jumpa. mana tahu dapat hint dalam mimpi ke kan??


16 comments

  1. ngeee sama la kite erk.. zaza dpt inai mekah, kekacang, ngan buah kurma. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Hari tu pak cik saya balik dari Mekah. Merasa jugak air zam zam. Siap bagi tudung lagi tu. Tapi besar sangat. Tak nak saya pakai.. Hahaha..

    ReplyDelete
  3. laaaa...mimie x penah rasa air zamzam keee....mak abah akak pegi umrah bln 2 bebaru nie...bwk blk air zamzam 2 botoi besaq tuhh...alhamdulillah, dpt laa kami 4 beradik sorg sebotoi mineral yg besaq...paling bes, mak beli jubah dr madinah..cantekk..hehehe..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...rezeki dari Mekah (^_^)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dapat juga rasa kan :)

    ReplyDelete
  6. em.. jiran alise bagi air zam2 ngan kekacang jek.. kurma sikit..
    mimie.. tu sos ke yang kale merah ngan putih?

    ReplyDelete
  7. Sayang tasbih dari Melah tu Mimie. Boleh guna zikir setiap kali lepas solat atau masa nak tidur...

    ReplyDelete
  8. zaza nizam :
    -rezeki kan sis..hehe

    isabel diaz :
    -waa..bestnya..akk suka betul kalau dpt tudung ni..tp xnak la besar sangat..hehe

    cik puan fadli :
    -tak pernah rasa kak..sapa pun yang nak bg..hehe..harap pada bos yang bg je la..merasa juga.hee
    jubah? *bila la nak merasa jubah sana* ;)

    kenit cinonet :
    -hehe..syukur alhmdulillah.. =)

    syazana zainn :
    -ha'ah syazana..kebetulan bos bg.. =)

    normi nieza :
    -hihihi

    siti alfakhishah aman ;
    -eh..bukan yunk.. tu candy..sedap tau.. =)

    kakzakie :
    -tu la kak..saya jenuh nak cari balik..suh mak cari kan sama..hehe

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah rezeki dari Mekah...

    ReplyDelete
  10. rezeki kak mimie la jawabnya ni..hehe

    ReplyDelete
  11. suka dgn inai mekah
    sebab merah dia cantik sgt

    air zam-zam byk khasiatnya
    klu demam elok klu dpt minum air zam2 tu

    ReplyDelete
  12. dah lama xminum air zam-zam..dulu pun arwah atuk suka pergi..^^

    ReplyDelete
  13. Mcm mana rasa air zamzam kak?? Rasa cam air biasa or lain? Hee.

    ReplyDelete
  14. air zam zam, rasa dia...sukar nak share macam mana..

    ReplyDelete