Balik Kampung Johor

Friday 24 May 2013

Assalamualaikum buat semua sahabat setia disini..

Entry autopublish!

hai semua.. =)
hari jumaat sampai ahad saya berada di johor.. jumaat pagi gerak ke johor dan hari ahad isyaAllah bergerak balik ke perak semula..

so, saya siapkan entry autopublish supaya blog ni tak kesunyian..ewaaahh, macam ada orang kisah je kan blog ni sunyi ke tak..hahaha..

saat entry ni terpublish, mungkin saya dalam perjalanan ke johor.. tengah drive atas highway.. buat kali ke-2 saya menjadi driver kepada emak saya.. =)
harap-harap saya dan keluarga selamat sampai ke kampung halaman. balik 3 orang je.. me, my mum and adik p'puan..

mula-mula tu kerisauan ada juga.. yela, saya sorang je yang boleh drive.. mak xdak lesen.. adik lagi la xde..  tapi sebab ni kali kedua, kena la yakin kan.. nanti dah kawin lagi la kena berdikari..

so, nanti saya dah balik ke ipoh semula, insyaAllah penuh la entry fresh-fresh.. hehehe

salam sayang buat korang semua.. =)

*agak-agak baju ni cukup glamer tak nak kalah kan pengantin?????

** update terkini baru kasi tunjuk baju ni gambar penuh ye**
hikkss..




9 comments

  1. have a save journey k,mimi..lawa la baju tu.hehe

    ReplyDelete
  2. kasik meriah sket manik dia kompem pengantin makan hati...hohoho...nan hado je, ngeh3

    ReplyDelete
  3. lip lap2 dia naaaaaa!:)hihihi

    ReplyDelete
  4. cantik la baju tu mimie..chiffon ke kain dia? cantik sgt

    ReplyDelete
  5. lania assina :
    -hehe..makasih dik.. =)

    therosputih :
    -uuiishh, tu mesti..hehe

    saifuddin abu izzudin :
    -tima kasih sudi singgah sini.. =)

    nuramalina mohdazam :
    -hihihi..

    normi nieza :
    -mekasih.. =)

    ainim suju :
    -ha'ah kak..kain chiffon.. =)

    ReplyDelete
  6. cantik warnnya.jahit sendiri ke?
    mimie dok ipoh area mana ye?

    ReplyDelete
  7. qasehnyarania :
    -taklah ciksu..ni baju beli.. =)
    ipoh kt brcham..

    ReplyDelete