Rondom Story My Segment

Tuesday 5 March 2013

assalamualaikum..

buat masa ni dah settle blogwalking umah kawan-kawan yang join segmen saya.. segmen apa? segmen ni : SEGMEN : MARI TAMBAH KENALAN DARI BLOG CINTA ITU INDAH

dan buat setakat ni juga, saya dah senaraikan nama-nama peserta.. cuba tengok nama korang ada tak? kalau xde sila laa inform ye.. SENARAI NAMA PESERTA SEGMEN

dan saya rasa, ada juga yang tinggalkan link kat shoutbox, tapi saya tak sempat nak ambik 1 persatu.. sapa rasa dia ada letak link tu kat shoutbox, then saya tak pindahkan kat senarai nama peserta, sila tinggalkan kat sini ye.. minta kerjasama.. kalau tak penat je awak buat entry. :)

kalau ada yang tak sempat nak join lagi, takpe.. segmen ni akan berlangsung sehingga 31.03.2013
mesti sempat kan.. ^_^



p/s : Jangan risau..saya buat segmen ni bukan untuk kepentingan diri sendiri nak up kan follower semata-mata. tapi nak bantu kawan-kawan yang lain juga. sebab? mesti korang pun pening nak cari kenalan baru kan.. ^_^

so, ni pun salah 1 caranya juga.. dengan kerajinan saya join segmen la saya dapat ramai kenalan dari alam maya ni.. alhmdulillah..semuanya baik-baik.. buat setakat ni cari kenalan ye..bukan cari jodoh..kang kena belasah pula ngan en.tunang tersayang tu..hihihihi.. :p

7 comments

  1. nak join..tapi..blom tiba masanya..hihi..
    lambat lagi kan..insyaallah sempat..:0

    ReplyDelete
  2. Hehe..habislah kena dengan tunang akak ye..hehe. Saya dah join..hujung minggu blogwalking.

    ReplyDelete
  3. In Shaa Allah nanti kakak join ek...tengah kekangan masa ni... hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. nory tak sempat lagi nak blog walking kat semua blog kawan2 baru,,,insyaALLAH nory cuba setelkan secepat yg mungkin...tunggguuuuu...hehehe

    ReplyDelete
  5. Lissa tunggu ramai2 daa join nanti baru best nk blogwalking., hehee ^^ carijodoh yea kak.? nanti Lissa nk try laa buat segmen cari jodoh., hahahhahaha,. *sengal betul rasanya lissa hari ni., xD

    ReplyDelete
  6. cikzaniff :
    -eh, sempat je puan zaniff..hehe

    nurul aini :
    -boleh je..takde paksaan nk BW bila.. :) hbis kena belasah eh..hehehe.. ;)

    farah waheda :
    -boleh je kak.. :)

    nory zoulkefle :
    -boleh je..takde paksaan nak BW bila.. ;)

    lissa lalissa :
    -erm, betul3.. :)
    hahaha..klau lissa buat segmen camtu, tak berani akk nak join..takut ada yang terpikat..ahaha.. :p

    ReplyDelete
  7. yana BW dari senarai peserta ^^

    ReplyDelete