PERHATIAN UNTUK SEMUA :)

Saturday 29 December 2012

assalamualaikum..

autopublish!..

saat entry ni ditulis, saya telah bergerak untuk menuju ke pulau itu.. ahaaks!.. punya la misteri kan pulau sy nak pergi tu.. ;)

taknak bagtahu awal-awal.. sebab tak tengok lagi rupa dia macam mana.. so, nanti tak suprise pula.. :p

sebenarnya sy buat entry ni nak inform pada kawan-kawan.. kalau awak-awak ada tag kita, sila inform dikotak komen ni ya..kalau tinggalkan kat chatbox, confirm saya terlepas pandang.. 

kut-kut juga la saya menang 1 juta ke, sila la inform disini.. :p

kalau tag saya untuk segmen/Ga/contest, kalau tarikh tutupnya selepas 2hb jan mungkin boleh la saya join.. kalau tarikh akhirnya 29,30,31 dan 01 jan 2013. memang saya tak dapat join tau.. sebab mungkin blog juga tak beroperasi selama 4hari.. *sedih*

oh lupa..tag saya tu, silalah tinggalkan link nya sekali ya..kalau tak menggagau la sy nak cari..

sekian untuk makluman semua.. tima kasih.. :)

kerjasama dari anda semua amat la dihargai.. :p
*dah macam buat surat rasmi pula*

3 comments

  1. nak pi mana tu kak...nak ekot...^_^

    ReplyDelete
  2. waa,,dah pergi ye..hati2 kak..nanti dah balik beritahu ye..hehe.

    ReplyDelete
  3. hihi..berhrnti reht beroperasi ye..
    slmt kembali bekerja..:)

    ReplyDelete