alhamdulillah..rezeki =)

Thursday 14 June 2012 Ipoh, Perak, Malaysia

assalamualaikum..


selamat tengahari..korang-korang dah lunch ke?..makan apa harini..
#ohh gediks je bunyiknya#..
alhamdulillah..harini dapat rezki makan lagi..boss saya sume baik-baik kan..mana dorang pergi, mesti beli something..kadang-kadang tu pegi jalan jauh pun ada je buahtangan tuk saya..


oh..ni bukan nak cite bab buahtangan dari luar negara..haha..klakar je intronya kan..tadi boss call tanya saya kuar makan ke x, then i say la tak..sebabnya pun saya bawak bekal harini..mak masak bihun goreng pagi tadi..sebekas penuh juga la bawaknya..
then saya beranggapan bos tanya camtu maybe sebab dia nak datang kop nanti mungkin time rehat kan..sebab nak ambik buku untuk mesyuarat..


tup-tup dalam kul 12 camtu bos datang..hulurkan plastik makanan..terkejut juga nak terima..yela, saya jadi serba salah..sebabnya saya pun xde bagi pape..serba salah sebab bos saya selalu jaga kebajikan pekerja dia yang sorang ni.. #manja la sangat kan# hahaha!
#pengsan kalau bos saya tahu ni#.. ahaakss..


erm..agaknya dah memang rezeki kan..tak kan tak nak terima..tentu orang kecik hati..tapi nasib baik juga la tadi pagi dah habiskan bekal bihun tu..kalau tak, sapa nak makan 2,2 nya sekali..hahaha..


atau sebenarnya bos bos saya sume ingat saya ni kuat diet?? haha..!..saya takde nya nak diet-diet.. saya sebenarnya kuat makan juga..cuma kalau kat pej, takkan saya nak makan depan bos kan..malu la saya.. saya kan pemalu-malu miaaww..ahaakkss..
#muntah kalau sapa baca ni#


badan saya maybe nampak kecik..tapi..see my pipi..dah gemok okeh..! mesti incik tunang shayang lebih..hahaha #pengsan incik tunang kalau tahu#


rasanya makanan yang saya makan telah diserap oleh otot2 di pipi kut...hahaha!..


sapa la ajar ni kan..ahaakkss..


buat masa ni memang badan saya tak kan naik kut..sebabnya susah hati, incik tunang nak keje jauh..so, jangan ingat saya selalu diet eh..haha..


ehh, diet tu ape?? ahaaakkss..







6 comments

  1. wahh syok arr de bos yg gitu..hehe..untung sgt

    ReplyDelete
  2. ssh nk dpt bos cam tue taw..hehe..xyah segan sgt

    ReplyDelete
  3. memang susah..sebab tu dorang pun x bg kita bnti nti..hehe

    ReplyDelete
  4. macam tu la majikan.pndai jg hti staff :)
    baru sronok dan semangat nk khoje kan :)

    ReplyDelete
  5. qasehnyarania :
    -hehhee..semangat ye ciksu..tp dah kawin bnti jgk..sob3..

    ReplyDelete