=(

Tuesday 15 May 2012

assalamualaikum..


morning..pagi ni mood x boleh nak ceria..dugaan datang lagi..fine, kali ni xtahu kali ke bape my wira kena sagat...sob..sob..sob.. ='(
sian syng kan..nasib sungguh..tuan awak jaga betul betul, tapi selalu kena ngan orang..
xpelah..mungkin ni dugaan dan peringatan tuk tuan awak kan supaya beringat!..


nak marah pun x boleh..saya xnak mara pagi pagi..nanti saya hilang mood sangat sangat..dan boleh mendatang kan stresssssssssssss!..
yang tersagat pun bukan sapa..ibu bdak yang mak jaga.. T_______T
xpelah..salah sendiri kan sebab park kete kat luar..












persoalan nya disini, bukan harini sekali je saya park kete kat luar?? tapi tiap tiap pagi after hantar adik pegi sekolah..dan kadang-kadang lepas balik kerja pun park kat luar kalau ada nak pergi mana mana or ada orang datang umah.


xpelah..pasni saya kena beringat..beringat sangat sangat..tu la dugaan kan kalau kita ada kenderaan..kat mana pun tetap ada risiko nya.. #kenapalah xde alat doraemon tuk kecik kan kete# senang keje sume orang#  T_______________________T


nasib malang kita xboleh nak duga kan..bila dia nak datang..sebelum ni kena ngan honda masa kat tesco.. #kalau nak pakai kete best, bawak xreti, baik duk diam-diam dalam umah#
dah dalam parking pun boleh ko sagat kete aku kan!..pastu buat muka x bersalah..
xpelah, sume tu Allah yang akan balas..xperlu kita nak mengamuk..nanti dapat sakit jiwa je..








att : sapa-sapa yang perasan kete saya banyak kesan calar & sagat, tolong jangan fikir saya yang xreti jaga kete okeh!..sume tu bukan datang dari saya..
biarlah macam tu..rasa macam x kuasa nak buat pape lagi..ongkos nya pun belum mengizinkan..  T________________________T

Post a Comment