:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Shoplinks

Isnin, 22 Mei 2017

5 Month!



5 Month!



Assalamualaikum.. Selamat Petang.

22.05.2017. Genap 5bulan Muhammad Zhareef. 

Giveaway CASH RM1000+ May 2017 by Emas Putih

As-Salam

Giveaway CASH RM1000+ May 2017 by Emas Putih



Sabtu, 20 Mei 2017

Mama Anak 2!


Mama Anak 2!


Assalamualaikum.. Selamat Malam. Salam hujung minggu. 
Hari cuti macam ni apa aktiviti korang siang tadi. Kami dok rumah je ddy dorang kerja. Esok pun sama kena kerja. So, duduk rumah dendiam je lah..

Khamis, 18 Mei 2017

Membantu Melegakan Sakit Kepala-Minyak Yu Yee Cap Limau


Membantu Melegakan Sakit Kepala Minyak Yu Yee Cap Limau


Assalamualaikum.. Hai readers. 
Harini saya nak share la salah satu kelebihan minyak yu yee ni untuk diri saya sendiri. Yela, kata minyak yu yee ni untuk seisi keluarga kan. So, bukan anak je guna, mamanya pun mesti la nak guna juga.

Isnin, 15 Mei 2017

Femilk Milkbooster Setiap Pagi


Morning momies! 🙆 . Dah pam susu ke? Jangan skip jadual mengepam yaa..semakin kerap breast dikosongkan, semakin banyak susu baru dihasilkan! 😘😘 . 
.