NADIA Blouse In The House !!

Friday 24 February 2017

NADIA Blouse In The House !!


Assalamualaikum.. hai readers readers tersayang.. Korang kat sini, suka tak kalau dapat beli sesuatu barang tu tak kira la baju ke apa apa je la pun kan, ianya murah tapi berkualiti? Of course la suka kan? Dengan keadaan sekarang ni, harga barang yang mahal belum masuk lagi gst, memang stress je kan. 



Harini saya nak kongsi sikit tentang barangan yang murah dan berkualti tu. Janganlah kata tak percaya, kna percaya. Hehe.. Entri ni bukan sahaja khas untuk kaum perempuan je tau, kaum lelaki pun boleh. Mana nak tahu, nak belikan untuk mak ke, kakak ke, adik ke, girlfriend ke, haaa, kan dah dapat pahala gitu. 

Buat masa ni, siapa yang friend dengan saya di facebook akan perasan stok-stok barang jualan saya. Sekarang saya kerap update tentang blouse, jubah, haritu batik & pelikat pant untuk kanak-kanak, dan pada harini, saya ada update Nursing Blouse Plain. 

Sejujurnya la, rugi sangat kalau korang tak grab! Saya dah jatuh hati jatuh cinta dah dengan produk keluaran Eldurra Exclusive (EE) ni. Mana taknya, setiap barangan dia bawah RM50!! Haaa,, mana nak dapat juga nursing blouse bawah Rm30? Susah sangat kan?

Meh kita tunjuk sikit meh contoh Blouse Nadia ni. Serius, jatuh hati sangat. Terus feeling-feeling nak jadi model muslimah gitu. Ada tak yang nak bagi saya sign contract ni. 😅😅😅 Tak boleh move on betul dengan blouse ni. 😘😘😘

Ni baru nadia blouse. Tunggu sampai set lain ye. Hihihi. 
Ohh ya, untuk makluman, blouse nadia ni murah saja okeh. Rm28 tidak termasuk postage. Huhuhuk.. boleh menangis kalau korang tak beli tau. 

Jom terjah Fb saya kalau nak tengok stok baru. Kalau taknak add pun takpe. Tiada paksaan. Moh ler cuci mata sikit. 😘😘



1 comment