Box Of The Joy | Suprise Dari Lazada Sempena Lazada Online Revolution

Saturday 10 December 2016

Box Of The Joy | Suprise Dari Lazada Sempena Lazada Online Revolution


Assalamualaikum.. Hai readers..

Sebenarnya dah lama nak share mengenai Box Of The Joy | Suprise Dari Lazada Sempena Lazada Online Revolution ni. Tapi tersangatlah kekangan masa. Jadi hari ini, saya akan share juga tentang Box Of The Joy | Suprise Dari Lazada Sempena Lazada Online Revolution ni.

Sebenarnya tak terjangka la yang Lazada akan hantar kotak misteri ni. Yang penuh dengan pelbagai barangan didalamnya. Memang betul-betul suprise dibuatnya. Makin berganda-ganda la keseronokkan tu. Box Of The Joy ni dihantar sempena Lazada Online Revolution yang telah pun berlangsung pada 11 novermber 2016 sehingga 12 disember 2016. Kiranya masih belum terlambat lagi untuk saya pun membuat sebarang hebahan mengenainya kan?

Tema untuk jualan “Online Revolution” pada tahun ini ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All) yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. Antara jenama yang akan turut menyertai acara “Online Revolution” pada tahun ini termasuklah Drypers, L'Oréal, Nestlé, Samsung dan jenama-jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct, dan pelbagai lagi.

Apa Yang Terkandung Dalam Box Of The Joy Ni?

Agak-agak nak tahu tak apa yang ada dalam box yang suprise sangat dari Lazada ni? Jom kita terjah!.. Bila buka ke, terus perasaan teruja tu datang tau. Suprise kan.. hehe


Ni la antara barang yang telah Lazada Suprise kan pada saya. Antara barangan yang dihantar ialah Tetal, Nescafe, Lactokid, L'oreal,Produk Maggi, Mamy Poko, Milo Ola Bola, Nestle. Serta Voucher. 

Nescafe Rasa Pandan White Coffee



Yang ni memang sedap tau. Kalau korang jenis tak suka minum nescafe yang rasa macam pahit-pahit sikit tu, apa kata try la Nescafe Rasa Pandan ni. Baunya pun semerbak! Time nak bancuh tu, terbau-bau rasa pandan yang wangi tu. Memang menusuk kalbu!..
Dan yang penting, ianya 3 in 1. So tak perlu la bersusah payah time nak membancuhnya.
Macam mana nak dapatkan Nescafe Rasa Pandan ni dengan harga yang sangat berbaloi? Boleh Klik sini ye. >> Nescafe Rasa Pandan White Coffee

Tefal Manual Chopper


Haa, Tefal Manual Chopper ni sangat la memudahkan kerja kita tau. Yela, sebagai seorang surirumah, tentu la nak buat kerja dengan cepat dan pantas kan. So, dengan adanya Manual Chopper ni, laju la sikit nak buat kerja. Then yang lagi best, bekas dia ni tidak la besar, tidak la kecil. Comel-comel gitu. Memang patut la Tefal Manual Chopper ni ada dirumah .
Nak tahu macam mana nak dapatkannya? Boleh Klik sini. >> Tefal Manual Chopper


Milo Ola Bola By Nestle

Siapa kat sini penggemar milo macam saya? Haaa, sekarang ni, Nestle tengah mengadakan promosi untuk produk Milo tau. Dengan pembelian Rm89, korang boleh dapatkan bag seperti dibawah ni dengan percuma. Cantikkan bag ni. Tapi, diingatkan! Ianya terhad tau. Siapa cepat, dia dapat. Kebetulan juga saya ni pun tengah mencari 1 bag travel macam ni. Rezeki agaknya, sempena Lazada Online Revolution ni dapatlah bag special ni dari milo.

Nak tahu macam mana nak dapatkan bag edisi terhad ni? Boleh Klik sini. >> Milo Ola Bola <<





Lactokid 

Bagi ibu-ibu yang mempunyai anak yang masih kecil dan masih menyusu, boleh juga dapatkan stok susu untuk anak-anak dengan pembelian secara online di Lazada. Harga yang ditawarkan juga menarik. Berbaloi la bagi ibu yang bekerja kan. Tak sempat kadang-kadang tu nak keluar cari susu anak. Tengok-tengok stok dah habis. So, sementara Lazada Online Revolution masih ada, apa kata, dapatkan produk Lactokid ini hanya di hujung jari anda sahaja. 

Macam mana nak buat pembeliannya? Jom  Klik sini. >> Lactokid <<



Mamy Poko

Mamy Poko merupakan salah satu jenama yang dipercayai oleh para ibu. Ramai yang mengatakan mamy poko adalah produk yang terbaik serta dipercayai diseluruh dunia. Ramai ibu-ibu merasakan produk mamypoko terbaik untuk anak mereka kerana kualiti Diapernya yang tebal serta dapat menyerap kelembapan dengan lebih lama.

Ingin dapatkan produk Mamy poko dengan lebih banyak lagi? Apakata dapatkannya di sini. Klik >> Mamy Poko <<


L'oreal Paris

Wanita dan kecantikan kan berpisah tiada. So, sekarang ni kalau nak beli barang kecantikan tak perlu lagi bersusah payah cari dekat Mall dah. Segalanya dihujung jari. Klik-klik, bayar je. Cukup masa, barang pun sampai. Tak gitu. Haa, sempena Lazada Online Revolution ni, Produk Loreal juga ada sale tau. Apa lagi, cepat-cepatlah terjah ye.

Boleh klik sini >> L'oreal <<

Maggi OatMee & Royale White Tom Yam

Siapa penggemar makanan instant ni? Sekarang ni Maggi dah keluarkan produk baru. Salah 1 nya Maggi Oat Mee. Ada yang dah try ke? Saya belum try lagi. Hat Royale tu ddy zara awal-awal dah chop dulu dah. hehehe..

Siapa kata lazada ni jual barangan je semata-mata. Makanan instant macam ni pun dah boleh didapati di hujung jari je sekarang. Tak perlu bersusah payah pergi ke pasaraya cari stok. Nak senang, klik je sini, haa, pilih-pilih, esok lusa barang pun sampai.



Okay la.. ni baru sikit saya bercerita mengenai Lazada Online Revolution. Ada banyak lagi yang korang kena terjah untuk tahu apa barangan lain yang ada sale di sana. Jangan lepaskan peluang ni tau. 11-11-2016 sehingga 12-12-2016




Jangan lupa, klik pada banner di atas ni ye kalau nak tahu apa lagi yang lazada online revolution tengah offer tu..

Jangan lepaskan peluang yang ada untuk membeli belah. Semua terletak dihujung jari anda.




Jom baca sedikit info mengenai Lazada Online Revolution ni.

Lazada Membawa 1000 Jenama untuk Jualan dalam Talian Terbesar di Asia Tenggara
Lazada Malaysia menawarkan jenama terkemuka dengan tawaran yang hebat untuk rakyat Malaysia.

Lazada Malaysia membuka tirai kepada jualan dalam talian terbesar di Asia Tenggara, “Online Revolution” dengan penyertaan lebih daripada 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa. Acara selama sebulan ini yang akan bermula dari 11 November 2016 hingga 14 Disember 2016 adalah jualan “Online Revolution” yang kelima semenjak pelancarannya pada 2012.

Tema untuk jualan “Online Revolution” pada tahun ini ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All) yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. Antara jenama yang akan turut menyertai acara “Online Revolution” pada tahun ini termasuklah Drypers, L'Oréal, Nestlé, Samsung dan jenama-jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct, dan pelbagai lagi.

Semasa acara ini, para pengguna boleh menjangkakan untuk menemui lebih daripada 500 000 tawaran, termasuklah berbagai-bagai tawaran yang mengagumkan dari jenama tempatan dan antarabangsa - termasuklah pelancaran barangan berjenama yang eksklusif.  Lazada Malaysia juga akan menampilkan promosi dari pelbagai rakan pemasaran – para pengguna berpeluang untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia BIG; termasuklah tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank semasa “Online Revolution” 2016. 

Lazada Group mengendalikan  Lazada, destinasi beli-belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara, dengan kewujudan di Indonesia (www.lazada.co.id), Malaysia (www.lazada.com.my), Filipina (www.lazada.com.ph), Singapura (www.lazada.sg), Thailand (www.lazada.co.th), dan Vietnam (www.lazada.vn).

Dilancarkan pada Mac 2012, Lazada telah merintis jalan e-dagang di rantau ini dengan menawarkan kepada para pengguna kesenangan membeli-belah dengan cara bayaran yang berbagai-bagai termasuklah bayaran ketika penghantaran, khidmat pengguna yang menyeluruh dan penghantaran balik percuma. Lazada menampilkan pilihan produk yang luas untuk beraneka kategori, daripada barangan elektronik hinggalah perkakasan rumah, permainan, fesyen, dan peralatan sukan.

Lazada menawarkan jenama dan peniaga dengan sebuah pasaran yang ringkas dan akses terus kepada lebih daripada 560 juta pembeli di enam buah negara melalui satu saluran runcit tunggal. 

17 comments

  1. Replies
    1. Dah shoping di lazada ke cik nor smpna lazada online revolution. Hihi

      Delete
  2. wow mcm mcm ada..
    mcm best je tp xdan nak godek

    mie, pakngah ciksu dh meniggal jumaat lepas. terima kasih ye atas kiriman doa. tapi Allah lebih sayangkan my pakngah..
    meninggal malam jumaat 11:11 mlm
    simpan jam 11:00 pgi sebeelum jumaat

    ReplyDelete
  3. cantek beg tuh..yang saya dapat lain..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo.. yeke.. kita berkenan ngn bag milo ni. Comei. 😊

      Delete
  4. Bestkan dapat parcel ini Gembira ya amat dibuatnya.. hehehe

    ReplyDelete
  5. lazada memang terbaik...banyak barang dengan harga yang berpatutan

    ReplyDelete
  6. bestnyaa! xde rezeki nak dapat..dah register da

    ReplyDelete
  7. bestnyaa! xde rezeki nak dapat..dah register da

    ReplyDelete
  8. Untunglah dpa box of joy.. tsk.. tsk.. ;p

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  9. Best.. best..
    tapi Online Revolution sale dah habis..

    ReplyDelete