Tak Perlu Buat Dosa Darinya..

Monday 24 October 2016

Tak Perlu Buat Dosa Darinya..

Assalamualaikum..

Selamat Pagi.. Rasa macam dah 2-3 hari je tak menulis dekat sini. Rindu. Tapi rasa macam mood tu kurang je nak mengadap depan laptop. Ada beberapa entri review yang belum dibuat. In shaa Allah, dalam masa terdekat ni nak selesaikan. Rasa macam terhutang pula bila tak selesaikan lagi..

Tak Perlu Buat Dosa Darinya..

Rasanya nak menjadi seorang penulis blog ni bukanlah mudah. Mudah bagi mereka yang sentiasa mempunyai idea yang bernas serta mood yang tinggi untuk mengarang. Macam saya sekarang ni tengah cuba untuk buat sebaik mungkin.

Cuma, apa bahan yang ditulis dalam blog ni sebolehnya saya taknak ada entri-entri yang mungkin memfitnah orang, membuka aib mana-mana orang, then lagi satu jenis saya, saya tak suka nak cerita pasal dunia artis yang mungkin boleh menarik minat pembaca. Tetapi, kisah kesahihannya tak tahu benar ke tak.

Mungkinlah orang kata, 'ehhh, cerita dunia artis la rating tinggi'.. ye.. tu mungkin bagi orang lain. Tidak pada saya. Blog ni biarlah bercerita tentang diri sendiri, keluarga saya, hasil review saya.. Takut kalau satu hari nanti hasil penulisan saya tu dipersoalkan.

Saya suka je baca kisah kawan-kawan yang menulis begitu.. Tetapi biarlah mereka yang menulis. Tetapi tidak saya.. :)

Jom kita kongsi kisah-kisah yang baik-baik.. ^_^


5 comments

  1. cik nor pn tgh berhmpas pulas nak siapkan review yg tertangguh..huhu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, fiza pun banyak cerita pasal anak & famili ja. Rasa lebih selesa begitu. :)

    ReplyDelete
  3. Lya fhm2 jak x lari crita psl jahitan kan hihi, suda sinonim 2 3 menjak ni

    ReplyDelete
  4. Waalaikumussalam...Insyaallah sama2 kita kongsikan yg tebaik..=)

    ReplyDelete
  5. insyaAllah ..cuba elakkan.. kadang2 tertulis gak pasal retis.. hehe

    ReplyDelete