Selamat Hari Ibu

Sunday 10 May 2015

Assalamualaikum.. Hai semua..

Ya Allah.. Entah macam mana la boleh lupa yang harini hari ibu. Allah, sungguh tak ingat. Nasib baik la semalam nana wish. Haha. Bila dia wish terus tengok tarikh dah berapa haribulan. Buka fb penuh dengan wishes.

Okay la.. Kita betul betul lupa. Tapi ingat tarikh hari ibu pada 10 mei. Bajet sangat nak tempuh 10mei tu lambat lagi.. Kikikiki..

Selamat hari ibu buat my mum. Ehh, my mother in law too. Allah, sebak pula perasaan ni. Dah la jauh dari mak. Nanti wish kat whatsApp je la. Kalau call karang, kita ni yang berderai airmata. Hehehe..



Mak sememangnya mak yang terbaik buat diri ini. Bila kita dah jadi seorang ibu, banyak benda yang kita akan paham dengan segala tindak tanduk yang mak lakukan buat kita..

Moga 1 hari nanti saya akan jadi seorang yang kuat like my mum. Akan cekap dalam segala tugas like my mum. Akan pandai menjahit & masak memasak buat keluarga like my mum. Akan sentiasa menjaga & menyayangi keluarga like my mum. Everything same like my mum.

Insyaallah..

Ehh, selamat hari ibu juga buat diri ini. Alhamdulillah.. Diusia 27tahun ini, Allah kurniakan zahra khadijah sebagai pelengkap kehidupan & menyempurnakan diri ini sebagai seorang ibu!!



7 comments