Blog Contest Saya

Saturday 13 April 2013

Assalamualaikum & salam sejahtera..

hai semuaaaa.. salam sabtu.. :)
harini x kerja.. duk umah je.. so sedaya upaya nak update blog.. terjah-terjah mana yang boleh..

eh, sebenarnya nak inform, blog cinta itu indah ni saya xnak update segmen, GA or contest kat sini.. saya xnak serabut tengok.. korang pun serabut kan..kan.. so, segala segmen, GA or contest saya update dalam blog april-in-love ..

so, jangan pelik ye  kalau tengok blog saya yang tu.. ;) blog yang ni saya update story yang penting-penting je.. ^_^

jom terjah blog april-in-love saya..tapi masih dalam pembikinan ye.. 

*nama blog bukan kemain lagi la..tapi nak update segmen je*.. hohohoh..

11 comments

  1. sometimes sy pn teringin nk buat cmni..contest2 update kt blog lain..tp mcm susah je nk handle.uhuh

    ReplyDelete
  2. luqman zakaria :
    -tak susah pun..sebab kita pakai akaun email yang sama.. so, bila dah sign in, tinggal update je.. serabut tengok blog offical penuh segmen.. :)

    ReplyDelete
  3. heeee.. betul gak cara mimi ni.. x leh serabut dgn segmen n GA jea kan.. entri2 terus tenggelam lak.. heee..

    ReplyDelete
  4. heeee.. betul gak cara mimi ni.. x leh serabut dgn segmen n GA jea kan.. entri2 terus tenggelam lak.. heee..

    ReplyDelete
  5. heeee.. betul gak cara mimi ni.. x leh serabut dgn segmen n GA jea kan.. entri2 terus tenggelam lak.. heee..

    ReplyDelete
  6. mimi, thanx bg tau pasal menang hadiah GA tu.. thanx tauu..

    ReplyDelete
  7. Jom singgah blog saya jugak..

    http://ilovecontestandgiveaway.blogpsot.com/

    ReplyDelete
  8. rajin dia update 2 blog huhu

    ReplyDelete
  9. tenku butang :
    -welcome kak..

    isabel diaz :
    -ok..nanti akk singgah & join segmen yang ada kat sana eh.. =)

    khairul zamri :
    -kerajinan biasa2 je..asalkan blog utama tak semak.. =)

    ReplyDelete
  10. Wah..rajinnya akak..siap ada blog lain lagi..hehe..

    ReplyDelete
  11. nurul aini :
    -akk cuma xnak nmpk serabut je.. :)

    ReplyDelete