:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Jumaat, 8 Februari 2013

Telemovie Bonus Hari Raya

assalamualaikum..

selesai sudah layan cite ni.. sangat best..
suka sangat-sangat dengan zahiril tu..auuww..

menarik sangat-sangat lakonan dia bergabung pula dengan misha omar tu..
alahai, dah la 2-2 saya suka..

tengok zahiril pakai baju melayu nampak hensom ok.. tertawan hatiku..
ahaaaks!..
eh, jap.. tapi cite ni ada unsur-unsur hari raya tau..hehehe
jangan pula nanti ada yang tertouching..hehehe

selamat menonton.. ^_^

11 ulasan:

  1. wah memang best la citer ni kak..:)

    BalasPadam
  2. misha ni pandaii jgak berlakon...dulu ade telemovie die ngan Adam AF2 , pon bestt jgakk..hehe

    BalasPadam
  3. skrng nk rya cna, msuk plk rya nie.. hahaha!! nce sharing!!

    http://fakhruru.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Belum nak tengok lg sbb hrni khusus utk Blogwalking. Kang meleleh2 ayag mata kang... hehe... ape2 hal pun, akak bookmark entri nih. O ya, Sudi2kan joint segmen julung kali akak http://www.ieta.my/2013/02/segmen-komen-cadang-blog-ieta.html tqvm :)

    BalasPadam
  5. best ler mimi dpt tgk youtube tyme opis hour. hehehh yana bos dpn mata ... huhuhhh

    BalasPadam
  6. Saya tak pernah tengok lagi..nanti line laju, boleh lah tengok.

    BalasPadam
  7. aly amalyn :
    -hehe..bestkan.. :)

    nory zoulkefle :
    -yang tu tgk jgk.. tp suka lagi lakonan dia yang ni.. :)

    lissa lalissa :
    -nti tgk la dik..best tau.. :)

    fakhruru :
    -hehehe.. takpe, kang tempek cite cina tak pham..ngeh3..

    mimi azirah :
    -nanti tgk la kak.. ^_^

    ieta mat sa'ad :
    -hehehe..yela kak..kang tertouching kan..heheh
    insyaAllah..nti sy join tau.. ^_^

    yana aina :
    -kita berani je tgk kalau bos ada..asalkan keje jalan..ehehe

    nurul aini :
    -ha, tgk tau.. ^_^

    BalasPadam
  8. nadia johari :
    -tgk jgn tak tgk ye nad..hehehe

    BalasPadam

::Tabung Makan Miaww::