Update!

Thursday 22 November 2012

assalamualaikum..

Selamat Pagi semua.. pagi ni saja nak 'update' blog jap.. Rasanya macam dah lama tak update cite sendiri kan..kata blog ni blog peribadi..tapi korang yang masuk mesti rasa macam blog ni dah macam blog contest kan? :P

Maafkan la diriku yang lemah ini..tergoda dengan segmen-segmen yang dianjurkan. Kadang-kadang tu memang mendapat jemputan..ala-ala VIP gitu..ahaaks!.. ;)

So, janganlah confius dengan blog sy ni ye..hihihik.. sy cuma memberi support mana-mana yang boleh.. sementara ada kesempatan ni, kita layankan aje la mana yang boleh, tak gitu.?
:)

Kadang-kadang mati akal nak story apa..maklum la, kita xhebat cam orang lain boleh pung pang, pung pang bercerita kan..hehe..
daripada blog tak ber'update' makanya itu lah yang terjadi.. :P

Dan yang sy perasan, kalau sy join semua tu, (segmen/GA/contest) memanglah akan 'up' sikit follower kita kan..tapi bila buat story sendiri, kadang tu xde readers pun kan..sedih pula gitu..

Macam mana pun, kita kena la seimbangkan semua tu kan..betul tak..tak kan la kita nak 'up' kan follower dari situ je..makanya, mai la kita sokong entry-entry lain dah dah dipublish kan untuk bacaan semua..
:)


*gigih membalas komen-komen pagi ni dan balas knjungan kawan-kawan serta meng'follow' mereka balik. tQ semua..*
:)

4 comments

  1. jue jaynee :
    -tu la pasalnya jue..xjoin, kang kata sombong..hehe..sebabnya bnyk jgk yng d jemput.. :)

    ReplyDelete
  2. mcm yana ler klu xda idea join ler apa2 ga ... hehhh

    ReplyDelete
  3. yana :
    -janji terupdate kan..hehe

    ReplyDelete