:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Ahad, 26 Februari 2017

Kuih Keria si Kuih Viral

Kuih Keria si Kuih Viral


Assalamualaikum.. selamat pagi.. Sambil enjut anak, marilah membebel. Dapat jugak 1 entry baru kan. Hihihiks.. nak blogwalking belum sempat. Tengok siang nanti eh. Sekarang ni dok viral sangat kuih keria atau sesetengah orang panggil kuih gelang ni kan.

Jumaat, 24 Februari 2017

NADIA Blouse In The House !!

NADIA Blouse In The House !!


Assalamualaikum.. hai readers readers tersayang.. Korang kat sini, suka tak kalau dapat beli sesuatu barang tu tak kira la baju ke apa apa je la pun kan, ianya murah tapi berkualiti? Of course la suka kan? Dengan keadaan sekarang ni, harga barang yang mahal belum masuk lagi gst, memang stress je kan. 

Khamis, 23 Februari 2017

Terung Tumis Goreng Pedas



Terung Tumis Goreng Pedas


Assalamualaikum.. hai readers readers tersayang.. harini kita update entry pasal masakan pulak la eh. Kan blog ni blog serba serbi boleh, so haruslah cerita bab masak-masak jugak. Kata surirumah, nak la juga tempek hasil masakan yang tak seberapa ni kan. Hihihi..

Rabu, 22 Februari 2017

Pengalaman Bersalin Kedua.



Pengalaman Bersalin Kedua.

Assalamualaikum.. Harini kita nak sambung coretan sikit lagi kenangan terindah ni dalam blog. Sorry, dah 2 bulan bersalin baru hegeh-hegeh updatenya. Hehehe.. Orang kata kalau ada 10 anak, kita akan rasa 10 pengalaman bersalin yang berbeza. Sama ada bersalin anak lelaki mahupun anak perempuan. Memang akan rasai detik indah yang berbeza. 

Isnin, 20 Februari 2017

Mengidam. Tapi Bukan Mengandung.


Mengidam. Tapi Bukan Mengandung.


Mengidam tak semestinya sebab mengandung je kan? Kengkadang mengidam tapi tak mengandung ni parah juga kan. Hehe.. Kalau dah nak sesuatu tu, nak la juga.. Selagi tak dapat selagi tu la terkenang-kenang. 😅😅