:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Isnin, 20 Oktober 2014

Wishlist Habis Pantang

Assalamualaikum.. Selamat sejahtera..

Kalau tengok tajuk bukan kemain lagi kan. Wishlist sangat. Biasalah, masa mengandung tak dapat buat & tak terbuat. Jadi berharapan la sangat lepas habis pantang ni dapat la buat.

Insyaallah hujung bulan november saya bakal kembali disisi suami.. Hukhukhuk.. Setelah beberapa bulan berjauhan. Padahal baru sebulan je pun. Hikhik
Daddy zahra dok rindu zahra selalu. Jadi haruslah kita pulang ke sana kan.

Sementara ada masa sebulan lepas habis pantang 44hari, saya ingat nak belajar dengan mak nak masak kuih muih ataupun pape masakan yang tak pernah saya buat lagi. Contohnya saya suka makan donut gebusss yang mak buat, jadi nak belajar la buat tu macam mana.



Sabtu, 18 Oktober 2014

Sebulan @ 31hari

Assalamualaikum.. Selamat tengahari..

18.09.2014 - 18.10.2014

Syukur alhamdulillah.. Harini my chinta hati dah genap sebulan.. Ya allah, kejap je masa berlalukan..

Rasa macam baru je bersalin.. Rasa macam baru je beberapa hari lalu tempuh detik-detik dalam labour room.

Setiap hari belajar memahami si kecik ni.. Belajar memahami karenahnya, ragamnya..

::Tabung Makan Miaww::