:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Jumaat, 19 Disember 2014

Kisah Anak : Zahra 3 Bulan

Assalamualaikum.. hai semua..

Alhamdulillah, semalam Zahra genap 3bulan secara rasmi mengikut tarikh lahir dia. Kalau ikut kiraan hari, Zahra dah 92hari semalam. Alhamdulillah.. settle juga semalam urusan kesihatan zahra. Semalam main terjah ke HTD tuk checkup dia. Kalau ikut rekod dia, 24hb baru checkup. Tu tarikh yang kkia yang di ipoh bagi.

Tapi disebabkan kat HTD ni checkup baby hari rabu & khamis, baik pergi je. Minta daddy Zahra hantarkan. Sebabnya kalau saya nak drive sendiri payah. Takde siapa nak pegangkan Zahra. Nak nak zahra bukannya mau duk diam.

Khamis, 18 Disember 2014

Selamat Pagi

assalamualaikum.. hai semua..


Pagi ni bakal terjah ke HTD. Tak tahu la apa nasib..

::Tabung Makan Miaww::