:: Sahabat Setia Blog Cinta Itu Indah ::

Sabtu, 1 November 2014

Meragam. Kenapa Katak Hadir. . .?

Assalamualaikum.. Salam sabtu..

Kisah semalam. Semalam zahra cukup 44hari. Semalam juga dia meragam sangat hebat. Pada saya dia tak pernah meragam sampai ke tahap camtu.

Lepas pukul 5lebih dia meragam. Meragam sebab ngantuk pun iye. Tapi tak boleh tido. Macam ada benda tak kena. Menangis lebih kuat dari selalu. Lain macam je rupanya..

Bagi susu taknak, masuk keluar buai jangan kata la dah berapa kali. Sampai tak tahu nak buat apa lagi. Nak kata panas tak selesa, dah mandi. Senang kata semua dah buat..
 *hari ke-45*

Jumaat, 31 Oktober 2014

'Berpantang'

Assalamualaikum.. Selamat sejahtera..

Alhamdulillah.. Harini genap 44hari berpantang.. Hoooyeehh.. Boleh merdeka.. Hihihik.. Merdeka la sangat kan.. Jenuh rasa nak habiskan ni..

Sekadar sebuah coretan kat sini. Tempoh berpantang memang la 44hari. Tapi saya rasa saya berpantang tak macam 44hari pun. 
Kalau orang lain 44hari duduk berkurung dalam rumah, saya tak la.. 

Hari ke-33 dah keluar siap drive lagi. Yang tu keluar sebab bawa zahra pergi klinik tuk checkup pertama. Adik ppuan boleh drive. Tapi sebab dah lama tak drive, dia malas nak drive. 

::Tabung Makan Miaww::